Besöksrekord.

Ojoj, här händer det grejer! Såg just att jag har besöksrekord idag. Yey på mig.

Imöra är det uppstigning tidigt. Jaa alltså, för att vara mig. Halv 8 är ju inte särskilt tidigt alls, men arbetslös och jävlig är det lätt till att man vänder på dygnet. Jag ska iaf till stan för tredje gången på 5 dagar. Vad händer? Jag är rik (läs känner mig rik), och ska uppdatera garderoben lite, samt köpa lite grejer till Blixten McMazda. Sen ska jag tvinga min kompanjon att fika på pause med mig. Alltså damn vad goda pajer de har där, yumyum! När slantarna är slut ska jag svänga in på arbetsförnedringen och språkas lite med fröken Mårtén. Luddigt det här med vad som ingår i jobbgarantin, för jag vet en sak jag vill göra nu, kewl! Juste, ska kolla synen också, då jag märkt att jag ser bättre med morsans glasögon.


Nu blir det en date med Sickan och gänget. Lysande Sophie, lysande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0