Topp 5.

En sömnlös natt förra veckan låg jag och funderade på vart i världen jag helst skulle vilja åka till. Jag kom fram till följande:

1. Hawaii

Fatta vad coolt att åka till Hawaii och lära sig surfa! Eller ja, prova på det iaf. Dock är jag lite skeptisk till hajgrejen. Med mitt oflyt skulle jag säkert bli uppäten, eller förlora ett ben, typ. Anyhow. Dansa hula-hula och strosa på långa, vita stränder. Ja tack. Lära sig några sköna linjer på hawaiianska. Ja tack. Ja ja ja!

 

 

 







2. Afrika


Men ge mig safari! Helst av alla djur skulle jag vilja se elefanter. Dessa giganter, ohmy. Giraffer och lejon ligger också högt upp på listan. Sen ska jag höra om Per Morberg vill följa med och skjuta lite antiloper. Förutom detta skulle jag vilja besöka någon by, intressant att se hur de faktiskt lever.





3. USA

Route 66. Need I say more? Eller ja, den finns inte längre utan är ersatt av olika interstate-motorvägar. Men skulle vara grymt att åka nån del av den iaf. Jag vill till New York och promenera i Central Park. Las Vegas och spela bort massa pengar. Washington D.C och checka vita huset. Give it to me baby.




4. Australien

Vart ska jag börja? Snorkla i stora barriärrevet, känguruspaning, operahuset i Sydney, vinprovning and so on. Galet roligt skulle det vara, ohja.




5. Jamaica

Hela rastafarikulturen verkar ju asball! Dansa loss på stranden till någon härlig Marleydänga, hur bra vore inte det? Men lugn bara lugn, ingen cannabis för mig.





Jaa, det är nog topp 5 det. Håll tummarna för mig imorgon, för då går jag till affärn och köper ett gäng triss!


Kommentarer
Postat av: Idaaa

YOU AND ME BABE!! :D

2009-10-06 @ 18:35:27
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0