Externt, och lite internt.

Idag fick jag tummen ur och beställde mig en extern hårddisk. Vet inte alls om den är bra eller inte, men hade fått bra betyg och var inte så fasligt dyr heller. Helt och hållet på tiden, då datorn bara blir segare och konstigare. Och jag har inte heller någon som helst backup för mina 25 G bilder om den skulle krascha. Bilder från 2004 framtill nu. Ryser bara jag tänker tanken på om allt skulle försvinna, hemska tanke! 

Sen kan jag tillägga att bilen nu är lagad, och det var bara ett fjäderben som gått sönder. Gick på runt 400, inte alls så farligt.

Internt kan vi tillägga att jag längtar fasligt mycket till vecka 45 nu! Grymt sa grisen! Men jag måste ha något mer att se fram emot, något som ligger närmare i tiden. Jag röstar på en tripp i oktober, ja det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0