Gravid i knäet?

Inatt drömde jag mycket underligt. Jag drömde att jag var gravid, men istället för kula på magen låg det lilla barnet i knäet. Minns att jag inte tyckte det var så konstigt, undrade bara var bebisen skulle komma ut?! Nästa sekvens har jag 2 barn. En som är stor som en 3 åring och en nyfödd, men de var födda samtidigt. Fascinerande att man kan drömma så knäppt.

Idag har jag fått pengar så jag slipper åka upp till Arjeplog och slåss. Men det är väl så förbannat klart att bilen ska gå sönder i samma veva. Stötdämpare och avgasrör pladdrade Jesse James om. Hoppas kalaset inte blir alltför dyrt. Hade ju tänkt lägga undan en del pengar, nu måste jag nog planera om lite tror jag.

Ska till Svenstet idag och träffa min jobbcoach, dollar samt apoteket.





Kommentarer
Postat av: Elle

Hade ju samma problem med min bil. Plus tändkablar. Det gick på 2700 någonting att göra det på macken.



2009-09-17 @ 20:06:38
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0