Timglas.

Helt inne i en Winnerbäck-period just nu. Lyssnar oftast på musik efter sinnestämning, och just nu är det Lars som passar bäst. Yadayada.

Min fina kamera funkar finfint. Vi kommer bli goda vänner. Bara man lyckas lära sig alla miljoner inställningar. Går inte direkt jämföra med kamerorna vi hade på media. Vanliga systemkameror med film. Korten fick vi själva framkalla nere i källaren. 8-3-2-5 tror jag tiderna var i de olika baden. Minns du Ida? Fan vad gammal jag börjar bli. Yadayada.

Ibland känns det som man baddar såren med salt. Typ. Varför gör man det egentligen? Jag tror att man tänker sånt man inte får tänka just för att man inte får.

Sjukt osammanhängande och konstigt blev det här. Vi lägger locket på och hoppas på fina älgar imorgonbitti. Förresten, när jag var liten och hade följt med Jesse James på jakt så såg vi en kviga. När vi kom hem sprang jag glad i hågen och berättade:
- Mamma, mamma! Vi har sett en piga!


Locket på var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0