En dålig sak.

En grej som är helt åt skogen med att bo i Sundsvall är att jag inte har någon mekaniker till blixten McMazda. Hemma på Turingen var det ju bara att be Jesse James kika på kärran. Han sa vad som var fel, jag köpte grejer. Klart-å-betarrt liksom. Men nu då? Nu när pärlan hoppar fram likt en groda när man kör på ettan. Ska jag måste uppsöka en riktig mekaniker för andra gången i mitt liv?

Nej, det här känns helt fel. Jag är en lant-tjej som är van vid att saker fixas hemma, spelar nästan ingen roll vad problemet är. Nörd.

Kommentarer
Postat av: Partner in crime.

Eller så tar du helt enkelt en tripp hem till J-män så kirrar han det på en pisskvart :D

2010-04-06 @ 22:23:29
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Jesse

Vad menar du med riktig mekaniker? ;)

2010-04-11 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0