Come on join the joyride.

Nu lider sommaren mot sitt slut, hur mycket man än försöker förneka det. Kanske snurret på den här sidan kommer igång hyffsat igen. Något positivt iaf. Nåväl.

Stråket. Fantastiskt superbt som vanligt! Ooze-häng, god mat, skallepers-hopp och tokerier till tusen. Kommit fram till att jag måste lära mig spela banjo. "nu komme ja ireeej". Allt i ett nötskal, liksom.

Ledin och Relatives var grymma som attan förra helgen. Följt av en minst lika grym Rätanskväll med lek, grillning och häng med de där finafina människorna man tyvär inte träffar lika ofta nuförtiden.

Roxette i lördags. Klöppinga ma öuga funka, för den som är intresserad. Men jag vet inte. Tycker det var en rätt tråkig konsert. Hade aldrig betalat för att se den iaf.


Näru, nu är jag snart framme med mittlinjen i Östersund. 3 nätter i Stockholm, 2 i Östersund. Sen beger jag mig åter till Sundsvall. Jag längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0