Uno.

Fem saker du inte visste om mig

1. Jag har sömnproblem som jag brottas med mest varje natt. Jag har svårt att slappna av och att somna på under timmen är högst ovanligt. När jag jobbar tidiga mornar är jag ofta uppe hela natten av rädsla att försova mig.

2. Jag lyssnar på dansbandsmusik flera timmar i veckan, speciellt en skiva som heter "I Aftondans 11".

3. När jag var liten orsakade jag 2 mindre bränder. Den ena vid fotbollsplan och den andra på en täckt. En täckt som tillhörde min kommande lärare i högstadiet. Hon sa aldrig ett pip om detta, tack och lov!

4. Så fort jag kommer hem slänger jag av mig alla paltor och myser runt i sidenkallingar och linne. Vad klockan är spelar mindre roll. Less is more.

5. Jag stöter bort killar för att jag är rädd för att bli kär och sedan sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0