Som en boll.

Jag gillar inte riktigt hur resterande vecka ser ut. En hel del flängande hit och dit vill jag lova. Idag blir det Överturingen, bila till Östersund och jobba ned till Stockholm. Jobba tillbaka till Östersund imorgon. Skyndaskynda till läkarn i Ånge, sen till Sundsvall. After Work i Östersund på fredag (dock lite osäker på om jag ska gå). Dop i Klövsjö på lördag, och på söndag Östersund-Duved-Östersund-Sundsvall.

Don´t get me wrong, jag klagar inte. Jag vet bara inte hur sjutton jag ska packa!


  Sommar, ge mig nyss!

Kommentarer
Postat av: Du kan kalla mig "sätt´n backa öraa".

Fantastisk bild, vem är fotografen? :P

2010-02-03 @ 12:49:57
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0