1, 2 eller 3?

Först. Av ren nyfikenhet, vem är du anonyme som röstar för sundsvall?

Sen är det väl själva fasen att jag inte hittar någon lägenhet i Östersund. För när jag väl bestämmer mig för att flytta till Sundsvall, då jäklar dyker det upp inte en, utan två lägenheter i Myssmarslanne. Jag som hade det nog jobbigt med att bestämma mig när det fanns 2 alternativ, och nu är det 3. Och ja, jag vet att jag tjatar om detta ämne. Men det är liksom inte så mycket annat som upptar min tankeverksamhet just nu. Har några dagar på mig innan jag måste bestämma mig.

Bra skit - jag har nya stövlar! Och dessa skall icke klippas sönder, om jag så ska sova med dem.


Kommentarer
Postat av: mira

här var det väldigt aktivt med inlägg helt plötsligt ser jag. bra!

sen så röstar ju jag o harry såklart för sundsvall! Tänk dej grillkvällar hos roffe i sommar! ;)

2010-01-13 @ 11:36:35
URL: http://perhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0