Alright.

Sundsvall it is. Inte för att jag direkt har bestämt mig, men det är det jag vill. Hursomhaver så sket sig (?) lägenheten, men jag hoppas få hyra in mig någon natt härochdär i en lägenhet ovanför biblioteket.

En riktigt trevlig fredagskväll med Ellinör och kamelen, den tackar vi ödmjukast för!
Lördagen gjorde jag bort mig lite, och fick en tjej att börja skrika, för att sen börja storgråta. Tur man lär sig efter vägen. Eller?

Yadayada. Mycket kan sägas och skrivas, men jag mår riktigt gött just nu. Och är inte det huvudsaken att man trivs? Say yes!


Mammutens dator, så jag bjuppar på en gammal bild på konken. Och som skrivet. Jag är ingen kattmänniska. Jag är en Konrad-människa.


Kommentarer
Postat av: mira

Yeeeey! Kul att få ha dej i närheten så man kan ses emellanåt. Hoppas du hittar lgh snart!

2010-01-19 @ 08:42:42
URL: http://perhede.blogg.se/
Postat av: Ingela

Men jisses, vad gjorde du för att framkalla den reaktionen?

2010-01-19 @ 22:04:38
URL: http://ingelameandnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0