Bättre sent är aldrig.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag drog iväg på kryssning i början av året. 4 gånger hann det bli. Jag gillar verkligen Symphony!

Höll du några av dina nyårslöften?
Att jag skulle bli en bättre människa. Vet inte om de lyckades särskilt bra.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Erika och Micke fick Leon, Mira och Macke fick Harry och Veronica och Jim fick Pontus.

Dog någon som stod dig nära?
Min fina farmor tog sitt sista andetag i juli. ♥

Vilka länder besökte du?
Finland.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer jobb, mer sommar och mer lycka.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
24-25 januari. Galet, galet underbart!

Vad var din största framgång 2009?

Att jag lyckades få ett jobb som jag hittills trivs sjukt bra på.

Största misstaget?
Har ett gäng, men så roligt ska vi inte ha.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har nog aldrig varit så frisk som jag varit detta år.

Bästa
köpet?
Systemkameran.

Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin, helt klart.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla båttrippar har gjort mig riktigt gott.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Highwayman - Hoffmaestro och Snuff - Slipknot.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, förutom några riktiga downperioder. Det är fan inte kul att vara arbetslös.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit bättre på att höra av mig till vänner. Skärpning!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit. Snacka om att detta varit ett slött år.

Hur tillbringade du julen?

Hemma hos papputen i Klövsjö.

Blev du kär i år?
Nej.

Blev du tillsammans med någon?
Icke det.

Favoritprogram på TV?
Kollat väldigt lite på TV sista året. Men "How I Meet Your Mother" är kalas. Suit up!

Bästa boken du läste i år?
Heroin Diaries - Nikki Sixx. Vilken karl!

Största musikaliska upptäckten?
All underbar rock! Sick puppies, Rise Against, Itchy Daze mm.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En tårtbit i Helsingfors, smörgåstårta när jag kom hem.

Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig bara tårta, haha!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Spenderade några timmar i Helsingfors, drack goda drinkar och dansade natten lång. Snudd på fantastiskt!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Som sagt, mer jobb.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Bekväm, jävligt bekväm.

Vad fick dig att må bra?
Skratt så man får ont i magen, positiva människor och all längdskidåkning med Zilva.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Christer i P3.

Vem saknade du?
Ingen speciell.

De bästa nya människorna du träffade?
Alla grymma SJ toegvärds i Sundsvall.


Tack för mig, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0