Impulsiv, jag?

Jag tror det är något fel på mig. I förrgår köpte jag en jacka. En vit jacka. Och hur jag av alla människor ens tänker tanken att ha en vit jacka. Sen var den inte direkt billig heller. Impulsiv, javisst. Jag ska lämna tillbaka den imorgon.

Ellinor har övernattat här på vallbacken, men torbjörn och tjåken lyser med sin frånvaro. Förresten är torbjörn död, om jag inte minns fel. Yadayada.

Idag ska jag jobbedijobba. Ser verkligen framemot det. Bara bra människor ska jag jobba med. Hoppas på få dryga 08:or.


Förresten, när jag jobbade i lördags kom en stockholmsvalp på runt 16 år och skulle handla i bistron. Han tar upp en festis, säger på HÖG stockholmska:

- TJEEEEEENARE! Duu, va kostar den här lilla goooooodingen?


Rätt vad det är så är dom rätt underhållande, dom där stockholmarna.


Förresten2 så är jag med i George Clooneys kommande film. Höhö.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Är du filmstjärna igen? Har det något med en liftkö att göra den här gången också? :P

2010-01-20 @ 13:53:23
URL: http://ingelameandnow.blogg.se/
Postat av: Tjåken

Gud vad du är töntig som säger att du är med i hans film. Du kommer typ inte ens synas! Det är bara att inse att du haft dina femton minuter i rampljuset!

2010-01-22 @ 23:09:00
URL: http://tjåken@högljuddjävel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0