Järnspikar.

Okej. Gårdagen var rolig. Östlund och Orgmets hälsade på, och det blev en hel massa tågprat. Vi åkte in på en förfest och jag blev en tjejbob. Där fanns också en snyggbob och en stjärtbob. Ner på stan och drack en smirnoff. Kebab och sedan hem. Väl hemma fick jag inte av mina stövlar, och efter 40 minuters slit och gråt klippte jag sönder den. Kul att jag ska jobba idag. Tejpa stövlarna eller ha skor som är 2 storlekar för stora? Det är frågan.

Och när jag äntligen bestämt mig för var jag ska bosätta mig, dyker det upp en lägenhet i östersund. Pris, läge och storlek är bra. Men vill jag bo i Myssmarslanne eller Stinktown? JAG VET INTE! Ska hursomhelst kika på den imorgon efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0