Karlar.

Män och raggningsrepliker. Jag förstår inte grejen?

För det första. 37 år med Jon Olsson-frilla är inte min grej.

Second. Visst, jag blir glad och smickrad när killar ger mig komplimanger. Det är klart det är en riktigt ego boost när man får höra att man har fantastiska ögon. Men när killen säger exakt samma sak 40 gånger är det inte en komplimang längre.

Sist men absolut inte minst. "Följ med mig hem och du ska få en natt du aldrig kommer glömma!" Alltså va? Jag vet inte någon som skulle falla för en replik som denna. Och denna har man hört ett antal gånger av desperata fulla drägg. Usch och fy.

Efter många "nej" och "släpp mig" säger jag till honom att jag hatar killar, att jag är lesbisk och dessutom lider av svår bacillskräck. Inte förrän då låter han mig vara.


Bara för att man erkänner att man är singel verkar det som att killar tror att alla knep är tillåtna. Men hey, jag kanske trivs med att vara singel?


Kommentarer
Postat av: Ingela

"Jag hatar killar, att jag är lesbisk och dessutom lider av svår bacillskräck."

Så jävla skön du är!

2010-02-01 @ 20:10:51
URL: http://ingelameandnow.blogg.se/
Postat av: moderkakan

Du e fan i mig bara bäst<3

2010-02-01 @ 22:27:03
Postat av: Ellepelle.

Den är faktiskt också från Symphony, fast från en annan toalett. Du får sluta vara så bedrövligt full så du inte kommer ihåg vilka toaletter vi varit på. haha.

2010-02-02 @ 16:50:02
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0