Sauerkraut.

Idag är jag lite småsur och tjurig. Mest av 2 anledningar.

1. Jag fick jobb imorgon, vilken innebär att jag kommer tillbaka till Östersund 20.30 imorgon. Jag som hade tänkt åka på skalet och kika lite. Jag är självklart glad över att jag får jobba, men det börjar kännas att man jobbat varje helg i 1,5 månad. Men vi får se hur pigg jag är, kanske åker dit och kikar en sväng iaf.

2. Även punkt 2 har med jobbet att göra. Och det är att det är så förbannat orättvist hur mycket man får jobba. Jag har sagt att jag kan jobba hur mycket som helst, men ändå finns det dom som jobbat 50 timmar mer än mig. Och det tycker jag är helt åt skogen. Jag förstår självklart att det inte går att göra det helt rättvist när man jobbar på timmar och olika tåg osv. Men 50 timmar? Det är inte okej enligt mig.


Jaa, jag är en gnällspik idag. Men jag håller humöret uppe trots allt, för på söndag SKA jag och Zilva ut på tur. Oavsett väder. Sådäså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0