Score.

Jag var ut en sväng i Sthlm efter jobbet i onsdags. Bishop arms för en öl och lite nattmat. Efter ölen var det dags att tömma blåsan. Väl på toaletten tar jag det sista papperet. När jag går ut står där en tjej och väntar på att det ska bli ledigt. Konversationen låter som följer:

Jag: Det är slut på papper på den toaletten, så att du vet.
Tjej: Åh, tack vad snällt för att du sa det. Verkligen jättesnällt!
Hon tar med sig papper och är på väg in på toaletten.
Tjej: Förresten, du är från norrland va?
Jag: Eeh, jaa?
Tjej: Ja, jag tänkte väl det. Du är så himla trevlig! Ingen från Stockholm skulle säga till om en sån sak.

De upphör inte att förvåna. Men, Norrland-Stockholm 1-0!


Och för er som missat det, Petter åkte till Åre igår. Trevlig rackare det där faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Krisse kross (RÄÄÄÄTTAn

Hahaa fan va greet ner med STHLMs asen till vaje pris,

2010-01-23 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0