Coco jambo.

Men nu kan det väl bli lite sommar va? Tycker liksom att det börjar bli dags för det nu! För det är ju klart som korvspad att man är "ledig" när det är skitväder. Nä, måtte det bli govär nästa vecka. Annars säger jag upp mig från Sverige och emigrerar. På tal om att emigrera så är jag bra jäkla sugen på att hänga med A-M till US ´n A till hösten iaf. Men så var det ju det där med att man skulle haft en ny kärra också. Åh, man skulle ha vunnit på lotto. Dock lite svårt när man inte spelar lotto. Hans-Melange tycker däremot att jag ska satsa på Ullareds-Morgan. Hans säger att han har kosing under madrassen. Men jag tror inte det skulle funka, han är ju kristen och så.

In a while crocodile.


Ja det var en kväll i juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0