All the crazy shit.

Jag vet inte hur många påskar man spenderat i Klövsjö de senaste åren. Tyvär blir det inget av det i år eftersom jag ska jobba både skärtorsdag och långfredag. Fast jag är lite sugen på att åka dit en sväng på torsdag efter jobbet. Det visar sig nog.

Förövrigt kan jag berätta om en rolig konversation som ägde rum mellan 2 vakter och en polis utanför en krog i Sundsvall i lördags. Jag var dit och skulle hämta min jacka som jag glömde där kvällen innan. Polisen är där pga att det varit slagsmål.

Konstapeln:
Hur lång skulle ni uppskatta att mannen var?
Vakt 1: Tjaa, jag skulle säga att han var lika lång som en k*k ungefär.

Polisen och vakterna skrattar hejdlöst åt detta medan halva krogkön ser förbryllade ut. Proffsigt som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0