Hey ho, let´s go.

Kors i taket los kompisos! Jag tränade igår. Inte särskilt länge, och inte överdrivet hårt. Men tränade, det gjorde jag. Ann-Marie drog med mitt lata arsle till EGO, and I like it! EGO verkar bra, men det var mycket folk där. Antar att det beror på vilken tid på dygnet man går dit. Idag satsar vi på att dra dit vid 16 istället för 19, känns som det inte ska vara lika mycket folk där då. Grejen är att jag svettas rätt mycket när jag tränar, och blir röd som den rödaste tomat. Folk säger att det ska vara bra att svettas mycket, för det tyder på att man har hög förbränning och att man har bra kondition. Men det där med konditionen vet jag att jag inte har. Skit samma. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0