Veolia.


Jag tar tåget till tåget. Smällar man får ta när man bor i Sundsvall men jobbar från Östersund. Men jag gillar verkligen Sundsvall. I fredags t ex så dansade jag på en pizzabardisk till dr bombay 3 på natten, nästan nykter dessutom. Det är såna grejer man måste älska Sundsvall för.

Idag så ilar det förbaskat i tänderna efter skenan inatt. Men vill man vara fin (eller vill man snusa) får man lida pin.
Idag har jag och Ann-Marie med hjälp av personlig tränare styrt upp ett träningsprogram. Jag hoppas verkligen att man fortsätter känna sig såhär pepp och motiverad, för just nu längtar jag efter att träna.
Idag är jag happyhappyhappy för mina inima-mössor har kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0