Järnspikars.

Ända sen i måndags har jag legat nästintill golvad, allt pga denna förbannade pollen. Jag har nog inte blivit så här hårt drabbad tidigare år, är det mer pollen i Sundsvall? Sen får man väl skylla sig själv när man inte tar några piller mot det. Men jag gillar verkligen inte att fylla kroppen med läkemedel i onödan.
Idag känns det iaf lite bättre, så jag och mammut ska ut och kika på birsta idag. Idag står jobb-skor på inköpslistan. Och så ska jag försöka hitta någonting man kan täcka tatueringen med, då den inte får synas på jobbet. Jag återkommer i denna fråga.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom hit nurå så att vi kan åka ut o shoppa järnet

Puss gumman<3

2010-05-05 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0