Trötttjejdåtkåm.

Jag tappade bort min telefon i måndags. Efter flera herrans timmar ringer Kerstin från Bergsåker (till elles mobil) och talar om att hon hittat en telefon på parkeringen vid Jet. Jag hade alltså lagt telefonen på taket när jag tankade och sen kört därifrån. Jag ska sätta in Dagens Ros till henne idag.
Anyhow så hann man på de timmarna ut till Birsta för att spana in en ny nalle. Och trots att jag fått tillbaka min telefon funderar jag på om man ska slå till ändå. Hittade en fin rosa sak. Jag tror det, jag tror jag är värd den faktiskt!


Nåväl, vila en stund innan det blir Birsta. 4 är sannerligen en okristlig tid att gå upp.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Klockan 4 är det en massa oknytt i farten. Därför kliver jag upp klockan 5 istället. Som tidigast.

2010-05-26 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0